free poker

[sigplus] Critical error: mod_sigplus (sigplus module) requires a matching version of plg_sigplus (sigplus plug-in) to be installed. Currently you have mod_sigplus version 1.3.4 but your version of plg_sigplus is 1.3.1. The latest version of plg_sigplus and mod_sigplus is available from JoomlaCode.

Dzisiaj jest: 19 Październik 2020    |    Imieniny obchodzą: Ireny, Kleopatry, Jana

Konkurs Kolęd i Pastorałek

„Zaśpiewajmy kolędę Jezusowi”

ORGANIZATOR :

SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 2 im. ROMUALDA TRAUGUTTA

W CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

ul. R. Traugutta 28

OGŁASZA

II  WOJEWÓDZKI KONKURS KOLĘD I PASTORAŁEK

I. Cele konkursu:

1. Podtrzymanie tradycji śpiewu kolęd i pastorałek.

2. Zintegrowanie środowisk szkolnych.

3. Promocja uzdolnień wokalno-instrumentalnych młodych wykonawców.

4. Wymiana pomysłów i doświadczeń w pracy artystycznej.

II. Warunki uczestnictwa.

1. Kwalifikacji do konkursu dokonują nauczyciele szkół podstawowych i gimnazjów.

2. W konkursie może wziąć udział :

2 solistów z klas I-III

2 solistów z klas IV-VI

2 solistów z gimnazjum

1 zespół wokalny z klas I-III

1 zespół wokalny z klas IV-VI

1 zespół z gimnazjum

Dopuszcza się, aby osoba śpiewająca solo śpiewała również w zespole.

3. Uczestnicy konkursu prezentują jedną kolędę lub pastorałkę.

Czas prezentacji nie powinien przekroczyć 4 minut.

4. Wykonawcy prezentują się z podkładem w formacie AUDIO, MP3,  CD lub z własnym

akompaniamentem.

III. Warunki zgłoszenia.

1. Wojewódzki konkurs kolęd i pastorałek skierowany jest do uczniów szkół podstawowych

i gimnazjów. Odbywać się będzie w trzech kategoriach wiekowych - soliści i zespoły.

SOLIŚCI

I kategoria – klasy I - III

II kategoria – IV – VI

III kategoria - gimnazjum

ZESPOŁY

Zgłoszenia należy dokonać wypełniając i przesyłając na adres (e-mail    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. )

organizatora kartę uczestnictwa do dnia 14 stycznia 2013 r. Ilość miejsc ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń. Lista zakwalifikowanych osób będzie aktualizowana na bieżąco zgodnie z napływającymi zgłoszeniami na stronie internetowej szkoły szkolap2.cba.pl

IV. Ocena i nagrody:

1. Jury oceniać będzie:

- dykcję

- własną interpretację kolęd,

- muzykalność,

- poczucie rytmu,

- czystość wykonania,

- dobór repertuaru i podkładu muzycznego do możliwości głosowych wykonawcy,

- poprawność repertuaru (utwór będący zgodny z definicją kolędy lub pastorałki)

- ogólny wyraz artystyczny

2. Rozdanie nagród i wyróżnień nastąpi tego samego dnia .

Na laureatów czekają cenne nagrody rzeczowe i wyróżnienia w każdej kategorii wiekowej,

ich ilość zależy od werdyktu JURY.  Nie wykluczone są nagrody  ex quo.

V.  UWAGI ORGANIZACYJNE

Ostateczna lista zakwalifikowanych osób zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły po 14 stycznia. W miarę wpływających zgłoszeń będziemy informować Państwa o kolejności wystąpień. Prosimy o przyjazd na konkurs na  pół godziny przed występem uczestników w swojej kategorii wiekowej w celu skorygowania listy i przygotowania dyplomów. Do sali, w której będą odbywać się przesłuchania, zostaną wpuszczeni wykonawcy i ich opiekunowie przed rozpoczęciem wystąpień, aby  w czasie prezentacji nie zakłócać przebiegu konkursu.

VI. MIEJSCE I TERMIN KONKURSU

Szkoła Podstawowa nr 2 im. R Traugutta

Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 28

Termin konkursu  21 stycznia 2013r. godz. 930

OSOBY  DO KTÓRYCH MOŻNA  DZWONIĆ Z PYTANIAMI:

Małgorzata Wilczewska tel. 504 80 95 96

Małgorzata Skreczko tel.696 926 261

VII.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Organizator zastrzega sobie prawo do ustalenia kolejności wystąpienia wykonawców.

2. Wykonawca, który nie wystąpi w wyznaczonym dla niego czasie nie może rościć sobie prawa do występu   poza konkursem, ewentualnie na końcu występów w swojej grupie wiekowej.

3. Uczestnicy przyjeżdżają na konkurs na koszt własny.

4. Organizator zapewnia ciepły posiłek dla uczestników i opiekunów.

4. Zapewnienie należytej opieki niepełnoletnim uczestnikom konkursu należy do obowiązków opiekunów zgłoszonych grup bądź opiekunów prawnych.

5. Organizatorzy zapewniają nagłośnienie ( 5 mikrofonów) , keyboard oraz możliwość odtworzenia podkładu muzycznego z następujących nośników: CD (zaopatrzone w następujące dane: imię i nazwisko wykonawcy, numer podkładu na płycie, tytuł utworu),  przenośnej pamięci flash (port USB) nagrane w formatach CD, CD-R, MP3, AUDIO.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY SUKCESÓW

 

Archiwum

Dodatki

Przekaż 1% podatku Naszej Szkole

Naszą witrynę przegląda teraz 17 gości 
Insta.Ling

Szkoła Podstawowa nr 2
| free joomla templates